POLECAMY

Ceny paliw w Polsce - wykresy
REKLAMA

Tagi

Artykuły

Leasing samochodowy. Na co warto uważać?
Rynek leasingu samochodów użytkowych w Polsce rośnie w skali blisko 10% rocznie.
Wszystkie artykuły Więcej

Newsletter


Osobowe

Warszawa, Marynarska 14 lok. 12
Oferujemy najwyższej jakości części samochodowe. Najniższe ceny tylko u...
Warszawa, Regulska 66
Profesjonalny montaż sekwencyjnego wtrysku gazu BRC Sequent 24 do auta...
Świdnica, Wrocławska 105
W naszej ofercie znajdują się samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe....
Sosnowiec, Lenartowicza 51
Uniserwis zaprasza na diagnostykę samochodowa do Sosnowca
Warszawa, 01-342 W-wa ul.Lustrzana 3
U nas naprawisz każdy resor!
Warszawa, Marynarska 14 lok. 12
Oryginalny reflektor przedni do Opel Corsa. Najniższa cena w Warszawie.
Szukaj na forum

Astra G 2.0 DTI 16V
Autor
2011-03-28 22:33:38
Astra G 2.0 DTI 16V

Hejka!

Opel Astra 2.0DTi 101KM, nie wiem dlaczego, ale auto ciężko pali jak jest chłodnawo, szczególnie po nocy z przymrozkiem. Świece grzeją (ostatnia świeca była mokra i zardzewiała nad grotem) uszczelka pod głowicą OK. Czego to może być przyczyna? Mam podejrzenia co do wtrysku, ale przed jakąkolwiek robotą z tym autem wolę się upewnić. Wydaje mi sie tak dlatego, ze mam 101KM pod maską, a samochód jeździ tak jak by miał 60. Proszę o pomoc.

^ do góry
2011-03-28 23:06:40
Astra G 2.0 DTI 16V
Auto wkręca się na wszystkie partie obrotów? Jak byś miał problem z pompą wtryskową, to on by się wkręcał, ale np. tylko do 2.5 - 3RPM bez znaczenia na którym przełożeniu.
^ do góry
2011-03-29 00:10:10
Astra G 2.0 DTI 16V

Te nieszczęsne pompy wtryskowe w tym samochodzie, ech...

Odpalanie ,tak już mają, mogły by się podgrzać świeczkami ale nie podgrzewają się. Pewnie jak był większy mróz to grzała świece i startowała bez zająknięcia.

 

Co do braku mocy: zapchany wydech, katalizator, nagar w układzie dolotowym, niedrożny intercooler, niewymieniony filtr powietrza, niewymieniony filtr paliwa,  wariujący zawór EGR. Kopci nadmiernie na czarno przy deptaniu? 

^ do góry
2011-03-29 18:40:12
Astra G 2.0 DTI 16V
Ogórek, wyprzedziłes mnie, czytając post autora chciałem napisać to samo... I przewody do swiec przeczysc. Nie zaszkodzi ;)
^ do góry
2011-04-09 13:33:25
Astra G 2.0 DTI 16V
A nic nie piszesz o zasilaniu na świecach.Silnik pracuje równo?
^ do góry
2011-04-11 19:39:02
Astra G 2.0 DTI 16V
A ten, a słyszysz w ogóle jak Turbo zaczyna pracę?
^ do góry
2011-04-13 22:14:28
Astra G 2.0 DTI 16V

Co do mocy, to turbiny właśnie nie słyszę.

Błędy były niedawno usuwane, niby jest teraz jest lepiej ale i tak szalu nie ma. Co to może być?

^ do góry
2011-04-14 20:37:10
Re: Astra G 2.0 DTI 16V

ogur3k:

Co do braku mocy: zapchany wydech, katalizator, nagar w układzie dolotowym, niedrożny intercooler, niewymieniony filtr powietrza, niewymieniony filtr paliwa,  wariujący zawór EGR. Kopci nadmiernie na czarno przy deptaniu? 

 

 

^ do góry
2011-04-16 15:57:16
Astra G 2.0 DTI 16V
jeszcze jest taka opcja ze to kat wtrysku zle ustawiony
^ do góry
2011-04-16 17:54:22
Astra G 2.0 DTI 16V
pilkarzyk:
Siedzi sobie taki kąt wtrysku i się nudzi. I nagle BACH! wpadł na pomysł: a może wezmę się i przestawię?
^ do góry
2011-04-18 17:01:21
Astra G 2.0 DTI 16V
No jak wczesniejszy mechanik spaprał, to on przestawił...
^ do góry
2011-04-19 00:16:15
Astra G 2.0 DTI 16V
Nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek wspominał o mechanikach w tym wątku?
^ do góry
2011-04-19 23:00:32
Astra G 2.0 DTI 16V

Kolega prędzej popsuje tą Astrę i pchnie ją na złom, niż rozwiąże swoje problemy z naszą pomocą.

Z takim zaangażowaniem...

^ do góry

Partnerzy
Polityka prywatności Ostatnia modyfikacja: 2014.03.21
Powered by Actualizer CMS & Heuristic